Jak hotele walczą o gościa biznesowego?

klient biznesowy

Jeśli mamy do czynienia z luksusowymi hotelami trzeba się liczyć z tym, że mogą się tam głównie pojawiać goście biznesowi, którzy znajdują się w podróży służbowej. Oczywiście mamy również do czynienia z rynkiem, gdzie panuje bardzo duża konkurencja. Tym samym właściciele hoteli muszą liczyć się z tym, że klienci będą liczyli na więcej niż tylko kącik biurowy w pokoju.

Przygotowana musi być taka oferta, która będzie odpowiadać nawet najbardziej wymagającym klientom. Duże znaczenie ma to również ze względów statystycznych, ponieważ klient biznesowy wydaje cztery razy więcej pieniędzy niż gość indywidualny. Same hotele nie oddadzą swojego miejsca bez walki a więc mamy do czynienia z coraz lepszą ofertą, która będzie skierowana do ludzi biznesu. Nie ma się co temu dziwić, bo jeśli hotel będzie w stanie stworzyć dobre wrażenie to bardzo możliwe, że klient będzie chciał tam zostać na dłużej i nie będzie to wyjazd na jedną noc, przy kolejnych potrzebach także może wracać do takiego hotelu a więc warto o to dobre wrażenie zadbać. Kluczem do sukcesu będzie tworzenie takiej oferty, która będzie obejmować wiele różnych aspektów. Chodzi o odpowiedź na oczekiwania wielu różnych klientów.

turystyka biznesowa

Turystyka biznesowa

Turystyka biznesowa traktowana jest coraz częściej jako ta gałąź, która przynosi najwięcej dochodów dla turystyki w naszym kraju. Niekiedy mówi się, że to jedna trzecia przychodów jakie czerpie nasz kraj z turystyki ogólnie. Kompleksowa oferta, która będzie się odnosić do wyjazdów służbowych postrzegana będzie jako niezwykle istotna i bezpośrednio związana z działalnością polskich hoteli. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się takie hotele, które lokalizowane są blisko lotniska. To daje im szansę na to, by cieszyć się sporym zainteresowaniem. Inne obiekty nie są bez szans na zajęcie wysokiego miejsca. Muszą oferować jednak takie propozycje, które będzie można określić mianem niestandardowych. Przygotowanie takiej wyjątkowej oferty to szansa na to, że klient zwróci uwagę na taką ofertę i będzie chciał chętnie do niej sięgnąć. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się hotele, które mają część SPA dla relaksu gości.